Wersja językowa:   

Kompleksowa oferta dla rolnictwa

Życzenia świąteczne Moto-Agrosnow-001snow-002
backgroundmapanapis-1logonapis-2
petlas_slider
steyrnew_slider
belarus slid2logo belarus
merlo slidermerlo logo slider v1

Steyr CVT

WSPANIAŁE DZIAŁANIE I OPŁACALNOŚĆ

steyr-cvt-01-001
Bez względu na rodzaj prac, czy jest to orka, czy uprawy, siew, prace miejskie, czy transportowe, nowa generacja ciągników CVT sprosta wszystkim, z maksymalną mocą i ekonomicznym spalaniem. Podstawą jest tutaj innowacyjna skrzynia biegów z przekładnią bezstopniową będąca rezultatem ponad dziesięcioletnich badań i testów CVT. Technologia silnika ecotech dzięki przyjaznemu środowisku silnikowi turbodiesel o pojemności 6,7 litra z intercoolerem i wtryskiem common rail spełnia normę unijną Tier 4a. Efekt? Każdy ciągnik CVT to mistrz w dostarczaniu mocy i oszczędności pieniędzy. Dostępnych jest osiem modeli z maksymalną mocą od 171 do 269 KM o najwyższym poziomie pracy i komforcie jazdy.
Obietnice Steyr są pokryte tradycją, jakością oraz innowacjami.

Zobacz broszurę
WERSJE MODELI6130 CVT6145 CVT6160 CVT6170 CVT6185 CVT6205 CVT 6215 CVT6230 CVT
Nominalna moc silnika wg ECE R1201) [kW (KM)]
96 / 131107 / 146118 / 160123 / 167136 / 185147 / 200158 / 215167 / 228
Pojemność / Ilość cylindrów [cm3]6.728 / 6
turbo
sprężarka i intercooler
6.728 / 6
turbo
sprężarka i intercooler
6.728 / 6
turbo
sprężarka i intercooler
6.728 / 6
turbo
sprężarka i intercooler
6.728 / 6
turbo
sprężarka i intercooler
6.728 / 6
turbo
sprężarka i intercooler
6.728 / 6
turbo
sprężarka i intercooler
6.728 / 6
turbo
sprężarka i intercooler

1) ECE R120 jest zgodne z ISO 14396 lub 2000/25/EC lub EG 97/68
 

 

Komfort kierowcySilnikSkrzynia biegów i napędWomHydraulikaS-Tech

WITAMY W CENTRUM DOWODZENIA STEYR CVT

steyr-cvt-02-001
Witamy we wspaniałej ergonomicznej kabinie CVT. Z kokpitu wyposażonego w najnowocześniejsze sterowniki i wskaźniki monitorujesz i operujesz wszelkimi funkcjami tak komfortowo jak nigdy dotąd. CVT gwarantuje rolnikom doświadczenie I efektywność dzięki imponującym rozwiązaniom oszczędzającym czas i wysiłek, a wszystko to zaczyna się już w centrum sterowania.

DŹWIGNIA MULTICONTOLLER

steyr-cvt-03-001
Najnowszy Multicontroller jest łatwy w obsłudze i dla większej wygody zintegrowany w prawym podłokietniku siedzenia kierowcy. Pod ręką znajduje się sześć kluczowych funkcji ciągnika.

MAKSYMALNA WIDOCZNOŚĆ DLA MAKSYMALNEGO BEZPIECZEŃSTWA

steyr-cvt-04-001
Pochyła pokrywa silnika nie zakłóca widoczności obszaru prac. Kabina CVT jest przeszklona z każdej strony dzięki czemu świetnie widoczny jest także tył. Duże tylne lusterka podgrzewane elektrycznie* sterowane z kabiny gwarantują pełną widoczność oprzyrządowania zamontowanego za okrągłymi zderzakami. Natomiast szklane okno dachowe pozwala na niezakłóconą kontrolę ładowacza. * w zależności od legislacji I specyfikacji w danym kraju.

INTELIGENTNA TECHNOLOGIA DLA ROLNICTWA JUTRA

steyr-cvt-05-001
Kluczowe elementy stale komunikują się ze sobą przy zastosowaniu nowoczesnej technologii sieciowej w celu zachowania nieprzerwanej wymiany danych. System zarządzania silnikiem/przekładnią S-tronic oraz informacje z EHR, WOM-u, sterowników, napędu 4WD oraz mechanizmu różnicowego, jak również sterowniki operatora oraz monitor są skoordynowane w celu zapewnienia ciągłego maksymalnego zestrojenia warunków pracy.

STEYR S-TRONIC

SIECI I SYSTEM ZARZĄDZANIA SILNIKIEM-NAPĘDEM S-TRONIC STEYR
• silnik
• automatyczna przekładnia bezstopniowa
• EHR (elektroniczna regulacja zaczepu)
• sterowniki hydrauliczne
• monitor ciągnika oraz wydajności
• sterowniki operatora
• oprogramowanie serwisowe
• system automatycznego sterowania S-Guide z odbiornikiem GPS oraz kolorowy ekran dotykowy S-Tech 600 dla jeszcze większej dokładności z Systemem Rolnictwa Precyzyjnego.

POTĘGA MOCY JUTRA DOSTĘPNA JUŻ DZIŚ

steyr-cvt-06-001
Każdy ciągnik CVT wyposażono w przyjazny dla środowiska 6,7-litrowy silnik turbodiesel z intercoolerem oraz technologią wtrysku common rail. Z jednej strony mamy silnik stworzony według innowacyjnego projektu, z niewiarygodną mocą oraz wyjątkową elastycznością przy małej prędkości silnika. Z drugiej strony zaś układ wydechowy o niskich wartościach emisji, spełniających wymogi dyrektywy unijnej Tier 4a oraz oszczędne zużycie paliwa. To właśnie te cechy wyróżniają ecotech Steyr.

WIĘKSZA WYDAJNOŚĆ I NIŻSZE ZUŻYCIE PALIWA DZIĘKI ECOTECH

steyr-cvt-07-001
Za przyszłościową technologią przemawiają trzy mocne argumenty:
• oszczędność
• efektywność
• łatwa obsługa
Powyższe zalety zawdzięczamy najnowszemu układowi wydechowemu SCR, który optymalizuje zużycie paliwa przy jednoczesnym ulepszeniu reakcji silnika. W zależności od warunków pracy układ wprowadza do spalin optymalną ilość AdBlue w postaci rozpylonej. Następnie katalizator SCR przekształca trujące tlenki azotu w azot i wodę. Sam silnik jest wyłączony z tego procesu dzięki czemu jest w stanie osiągnąć optymalną wydajność spalania.

DŹWIGNIA STEROWANIA TRYBU ECO

steyr-cvt-08-001
Dźwignia trybu ECO pozwala kierowcy wybrać zakres prędkości dopasowany do wydajności silnika oraz efektywności każdej pracy.

PRZYSZŁOŚCIOWA AUTOMATYCZNA PRZEKŁADNIA BEZSTOPNIOWA

steyr-cvt-09-001
Profi CVT zawdzięcza swoją nazwę najnowszej technologii przekładni bezstopniowej. Przekładnia bezstopniowa służy płynnej jeździe i idealnemu sterowaniu. Aby to osiągnąć Steyr udoskonalił inteligentną metodę optymalizacji momentu obrotowego, co umożliwia jazdę z prędkością 40 km/h przy ograniczonej prędkości silnika wynoszącej 1450 obr./min. Moc silnika jest dystrybuowana częściowo hydraulicznie, ale głównie mechanicznie. W wyniku tego stworzono potężną technologię spełniającą najbardziej wymagające oczekiwania dotyczące idealnej, bezstopniowej jazdy przy każdej pracy – od najmniejszych do największych prędkości.

*Steyr 6170 CVT do 6230 CVT

NOWA GENERACJA PRZEKŁADNI

steyr-cvt-10-001
Wydajna dystrybucja mocy oraz szybka reakcja mają miejsce dzięki nierównemu i niewymagającemu serwisowania sprzęgłu mechanicznemu z Technologią Double Clutch DKT™. Efektem jest płynna zmiana biegów bez przerw w dostarczaniu mocy, większe przyspieszenie oraz oszczędność paliwa.

WSPANIAŁA ZWROTNOŚĆ

steyr-cvt-11-001
Dopracowany profil silnika, centralny układ napędowy oraz kąt skrętu wynoszący 55° gwarantują wspaniałe sterowanie oraz promień skrętu równy zaledwie 5,45 m (6130 CVT – 6160 CVT).

AKTYWNE ZAWIESZENIE PRZEDNIEJ OSI**

steyr-cvt-12-001
Stale kontroluje ruchy przedniej osi i reaguje w zależności od takich parametrów jak pozycja zaczepu, działanie hamulców, przyspieszenie, itp., w celu zapewnienia płynnej jazdy.

** Steyr 6170 CVT do 6230 CVT

ZARZĄDZANIE NAPĘDEM NA CZTERY KOŁA ORAZ MECHANIZMEM RÓŻNICOWYM*

steyr-cvt-13-001
Wprowadzono dla udoskonalenia efektywności pracy i zautomatyzowano częściowo za pomocą trzech funkcji OFF/ON/AUTO

DLA WIĘKSZEJ EFEKTYWNOŚCI I PRZESYŁU MOCY

steyr-cvt-14-001
W wersji podstawowej ciągniki CVT wyposażono w WOM, który można wykorzystać pod załadunkiem dzięki czemu uzyskamy niewiarygodnie wydajny przesył mocy silnika. Standardową prędkość WOM wynoszącą 1000 obr./min osiąga się przy prędkości silnika wynoszącej 1893 obr./min. Oszczędną prędkość wynoszącą 1000E uzyskuje się przy prędkości silnika wynoszącej już 1621 obr./min (73% maksymalnej prędkości silnika). Oznacza to nie tylko 15% oszczędność paliwa, ale również wpływ na ochronę silnika i środowiska.

POTĘŻNY PRZEDNI WOM*

steyr-cvt-15-001
1000 obr./min (WOM podstawowy) z 6 klinami w wersji podstawowej. Moc silnika pobierana jest bezpośrednio z wału korbowego bez żadnych dodatkowych połączeń. Układ zintegrowano w taki sposób, aby każde oprzyrządowanie mogło zostać zamocowane blisko czoła ciągnika.

* w zależności od legislacji i specyfikacji danego kraju

* je nach länderspezifischen gesetzlichen Vorschriften und Spezifikationen

ELEKTRONICZNO-HYDRAULICZNE ZAŁĄCZANIE TYLNEGO WOMU

steyr-cvt-16-001
WOM jest dostępny w wersji podstawowej z 6 klinami. Są także dostępne wersje 21-klinowe i 20-klinowe.

PRECYZYJNA HYDRAULIKA DLA NAJWYŻSZEJ WYDAJNOŚCI

steyr-cvt-17-001
Układ hydrauliczny w CVT opiera się na hydraulicznej pompie osiowo-tłokowej z przepływem oleju do 170 l/min*. Zapewnia to rewelacyjną reakcję całego układu hydraulicznego, włącznie ze zdalnie sterowaną maszynerią. Zmienna bezstopniowa regulacja przepływu aż do 9 jednostek gwarantuje precyzyjny przepływ w odpowiednie miejsce i we właściwym czasie. Z maksymalnym udźwigiem do 10 460 kg* CVT bez trudu radzi sobie z każdym zamontowanym oprzyrządowaniem.

* Steyr 6170 CVT do 6230 CVT

BEZPIECZEŃSTWO PRACY Z CIĘŻKIM OPRZYRZĄDOWANIEM

steyr-cvt-18-001
• nowoczesna hydraulika z czujnikami obciążenia
• udźwig maksymalny do 10 460 kg*
• precyzyjny sterownik zaczepu z EHR
• dynamiczna kontrola drgań przy przyspieszaniu
• programowalne funkcje hydrauliki
• opcja zaczepu przedniego dla różnych przyłączeń
• przepływ hydrauliczny aż do 170 l/min*
• łatwe i bezpieczne przyłączanie i odłączanie oprzyrządowania
• idealna regulacja w każdym terenie

* Steyr 6170 CVT do 6230 CVT

S-Tech – PRECYZJA. PRODUKTYWNOŚĆ. RENTOWNOŚĆ.

steyr-cvt-19-001
Proste rozwiązania to czysta oszczędność! Steyr S-Tech oferuje proste rozwiązania technologii rolnictwa precyzyjnego opierającej się na precyzji GPS w serii CVT. System ten gwarantuje więcej niż tylko oszczędność paliwa.

ZINTEGROWANE ROZWIĄZANIA

steyr-cvt-20-001
Precyzja • Efektywność • Niezawodność

Korzystaj z potęgi rozwiązań przy użyciu zaledwie jednego monitora. Takie funkcje jak monitoring, ustawienia pojazdu, raportowanie, mapowanie, video oraz S-Guide™ zintegrowano w jednym miejscu – w ekranie dotykowym S-Tech Pro 300 lub S0Tech Pro 700 – i stanowią one 100% środowiska operatora.

EFEKT S-GUIDE™

steyr-cvt-21-001
• optymalizacja użycia maszyny
• oiększy komfort dzięki odciążeniu kierowcy
• oszczędność materiałów do wysiewu, nawożenia i ochrony upraw
• zarządzanie zadaniami
• oszczędność paliwa i nakładów pracy
• redukcja czasu pracy w terenie
• redukcja przestojów dzięki bardziej precyzyjnej pracy w terenie
• praca nawet przy złych warunkach pogodowych
• imponujący stan Twoich pól!