Techniczne zaopatrzenie rolnictwa.

Steyr Terrus

NAJSILNIEJSZY – USTANAWIA NOWE STANDARDY


Dwa modele wyposażone w wysoce wydajny i niezawodny silnik ECOTECH z bezstopniową przekładnią CVT o mocy 271 lub 300 KM. Ze względu na idealny dobór masy i wydajność Terrus przeznaczony jest do szybkich zadań transportowych, a także do pracy w ciężkich warunkach terenowych. Najsilniejszy model ma także wiele innych zalet takich jak: niezawodny system zawieszenia osi, cichą luksusową i komfortową kabinę. Ponadto na pokładzie znajdziemy najnowsze technologie takie jak: S-TECH, S-GUIDE, ISOBUS III i EASY-TRONIC II.

WERSJE MODELU6270 TERRUS CVT6300 TERRUS CVT
SILNIK
Nominalna moc silnika wg. ECE R1201) [kW (KM)] 199 / 271 221 / 300
Pojemność / Ilość cylindrów [cm3] 6.728 /6
Turbosprężarka, Intercooler,
Normy emisji spalin - etap IV
6.728 /6
Turbosprężarka, Intercooler,
Normy emisji spalin - etap IV
Moc znamionowa [hp/kW] przy 2100 obr./min270 przy 199300 przy 221
Moc maksymalna [hp/kW] przy 1800 obr./min288 przy 212313 przy 230
Przyrost momentu obrotowego [%]3228
Zbiornik paliwa/AdBlue [l]630/96630/96
PRZEKŁADNIA
TypBezstopniowa CVTBezstopniowa CVT
UKŁAD HYDRAULICZNY
Wydajność pompy (standart/opcja) [l/min] 165PFC/223PFC165PFC/223PFC
Maksymalne ciśnienie robocze [bar]215215
Maksymalny udźwig [kg]1105811058
Udźwig przedniego podnośnika [kg]58215821
Cylinder hydraulicznyCat III/IV z szybkozłączemCat III/IV z szybkozłączem
WAŁEK ODBIORU MOCY
TypElektro-hydrauliczny, z systemem zarządzania WOMElektro-hydrauliczny, z systemem zarządzania WOM
Prędkość WOM [obr/min]540/540E/1.000/1.000E540/540E/1.000/1.000E
Prędkość obrotowa silnika [obr/min]1.930/1.598/1.853/1.5831.930/1.598/1.853/1.583
Profil wałka WOM1 3/8" 21-wpustów/
1 3/8" 6-wpustów/
1 3/4" 20-wpustów/
1 3/8" 21-wpustów/
1 3/8" 6-wpustów/
1 3/4" 20-wpustów/
OŚ PRZEDNIA/UKŁAD KIEROWNICZY
Kąt skrętu przy rozstawie kół 1.930 mm 5555
Min. promień skrętu przy rozstawie kół 1.930 mm7,77,7
OGUMIENIE
Przód650/60R34650/60R34
Tył710/75R42710/75R42
MASA
Min.masa[kg]/dopuszczalna masa całkowita[kg]10.500/16.00010.500/16.000

 

1) ECE R120 jest zgodne z ISO 14396 lub 2000/25/EC lub EG 97/68
 

 

Komfort kierowcySilnikSkrzynia biegów i napędWomHydraulikaS-Tech

KOMFORT – ROBI SIĘ!

Kabina w nowym Terrus CVT to komfortowe stanowisko pracy specjalnie dla ciebie. Niski poziom hałasu zaledwie 69 dB, ergonomiczny i wygodny fotel, precyzyjny system klimatyzacji, jak również pomysłowy system amortyzacji z troską o twój maksymalny komfort podczas pracy.

POCZUJ JAZDĘ W PIERWSZEJ KLASIE


W kabinie  DeLuxe Fabric Comfort z przyciemnionymi szybami, osłonami przeciwsłonecznymi z przodu i z tyłu oraz precyzyjną automatyczną klimatyzacją sprawią że zawsze zachowasz zimną krew. Wygodna regulacja wysokości i pochylenia kolumny kierowniczej oraz regulowany podłokietnik z Multicontrollerem sprawią, że wszystko będzie dostępne na wyciągnięcie ręki. Fotel kierowcy z dynamicznym systemem tłumienia,uchylnym zagłówkiem i wkładem węgla aktywnego przeciw wilgoci zapewni optymalny komfort kierowcy.

CENTRUM DOWODZENIA TERRUS CVT


W wygodnym kokpicie Terrus CVT to ty jesteś szefem! Ergonomiczna kabina wyposażona jest w duży czytelny monitor dostykowy. Dzięki czemu można łatwo i intuicyjnie kontrolować wszystkie funkcje i operacje.

OŚWIETLENIE


Reflektory zamontowane są na dachu i maksymalnie sześć lamp LED roboczych pozwala przeistoczyć noc w dzień. Oznacza to, że 360-stopniowy widok z kabiny będzie możliwy także podczas pracy przy sztucznym oświetleniu. Dotyczy to także przejrzystego podglądu ładowacza czołowego również dzięki przezroczystemu dachowi kabiny.

POTĘGA MOCY JUTRA DOSTĘPNA JUŻ DZIŚ


Każdy ciągnik CVT wyposażono w przyjazny dla środowiska 6,7-litrowy silnik turbodiesel z intercoolerem oraz technologią wtrysku common rail. Z jednej strony mamy silnik stworzony według innowacyjnego projektu, z niewiarygodną mocą oraz wyjątkową elastycznością przy małej prędkości silnika. Z drugiej strony zaś układ wydechowy o niskich wartościach emisji, spełniających wymogi dyrektywy unijnej Tier 4a oraz oszczędne zużycie paliwa. To właśnie te cechy wyróżniają ecotech Steyr.

WIĘKSZA WYDAJNOŚĆ I NIŻSZE ZUŻYCIE PALIWA DZIĘKI ECOTECH


Za przyszłościową technologią przemawiają trzy mocne argumenty:
• oszczędność
• efektywność
• łatwa obsługa
Powyższe zalety zawdzięczamy najnowszemu układowi wydechowemu SCR, który optymalizuje zużycie paliwa przy jednoczesnym ulepszeniu reakcji silnika. W zależności od warunków pracy układ wprowadza do spalin optymalną ilość AdBlue w postaci rozpylonej. Następnie katalizator SCR przekształca trujące tlenki azotu w azot i wodę. Sam silnik jest wyłączony z tego procesu dzięki czemu jest w stanie osiągnąć optymalną wydajność spalania.

DŹWIGNIA STEROWANIA TRYBU ECO

steyr-cvt-08-001
Dźwignia trybu ECO pozwala kierowcy wybrać zakres prędkości dopasowany do wydajności silnika oraz efektywności każdej pracy.

JUŻ NIGDY NIE ZECHCESZ PROWADZIĆ INNEJ MASZYNY


Do najważniejszych zalet konstrukcji przekładni bezstopniowej CVT (Continuously Variable Transmission) należą dynamika i płynność jazdy. Inteligentna współpraca sił hydraulicznych i mechanicznych zapewnia oszczędną eksploatację bez konieczności rezygnacji z doskonałych osiągów. Wszystkie modele wyposażone są w hamulce tarczowe z podwójną tarczą w kąpieli olejowej (4 hamulce tarczowe na osi tylnej). W przypadku wykorzystywania maszyny do transportu ciężkich ładunków odporne na zużycie tarcze hamulcowe HD zapewniają większą trwałość. Idealne współdziałanie wszystkich podzespołów zapewnia bezkonkurencyjny komfort prowadzenia, godny maszyny nowej generacji.

NOWA GENERACJA PRZEKŁADNI


Wydajna dystrybucja mocy oraz szybka reakcja mają miejsce dzięki nierównemu i niewymagającemu serwisowania sprzęgłu mechanicznemu z Technologią Double Clutch DKT™. Efektem jest płynna zmiana biegów bez przerw w dostarczaniu mocy, większe przyspieszenie oraz oszczędność paliwa.

INTELIGENTNY SYSTEM HAMOWANIA


Czujniki nieustannie kontrolują prędkość kół, a system ABS steruje hamulcami zapobiegając ich blokadzie i tym samym zapewnia pozostanie na właściwym pasie ruchu poprzez bezpośrednie przeniesienie siły hamowania i siły skrętu. Pozwala to zachować pełną sterowalność.

AKTYWNE ZAWIESZENIE PRZEDNIEJ OSI**

steyr-cvt-12-001
Stale kontroluje ruchy przedniej osi i reaguje w zależności od takich parametrów jak pozycja zaczepu, działanie hamulców, przyspieszenie, itp., w celu zapewnienia płynnej jazdy.

** Steyr 6170 CVT do 6230 CVT

ZARZĄDZANIE NAPĘDEM NA CZTERY KOŁA ORAZ MECHANIZMEM RÓŻNICOWYM*

steyr-cvt-13-001
Wprowadzono dla udoskonalenia efektywności pracy i zautomatyzowano częściowo za pomocą trzech funkcji OFF/ON/AUTO

DLA WIĘKSZEJ EFEKTYWNOŚCI I PRZESYŁU MOCY


W wersji podstawowej ciągniki CVT wyposażono w WOM, który można wykorzystać pod załadunkiem dzięki czemu uzyskamy niewiarygodnie wydajny przesył mocy silnika. Standardową prędkość WOM wynoszącą 1000 obr./min osiąga się przy prędkości silnika wynoszącej 1893 obr./min. Oszczędną prędkość wynoszącą 1000E uzyskuje się przy prędkości silnika wynoszącej już 1621 obr./min (73% maksymalnej prędkości silnika). Oznacza to nie tylko 15% oszczędność paliwa, ale również wpływ na ochronę silnika i środowiska.

POTĘŻNY PRZEDNI WOM*


1000 obr./min (WOM podstawowy) z 6 klinami w wersji podstawowej. Moc silnika pobierana jest bezpośrednio z wału korbowego bez żadnych dodatkowych połączeń. Układ zintegrowano w taki sposób, aby każde oprzyrządowanie mogło zostać zamocowane blisko czoła ciągnika.

* w zależności od legislacji i specyfikacji danego kraju

* je nach länderspezifischen gesetzlichen Vorschriften und Spezifikationen

ELEKTRONICZNO-HYDRAULICZNE ZAŁĄCZANIE TYLNEGO WOMU


WOM jest dostępny w wersji podstawowej z 6 klinami. Są także dostępne wersje 21-klinowe i 20-klinowe.

PRECYZYJNA HYDRAULIKA DLA NAJWYŻSZEJ WYDAJNOŚCI


Układ hydrauliczny w CVT opiera się na hydraulicznej pompie osiowo-tłokowej z przepływem oleju do 170 l/min*. Zapewnia to rewelacyjną reakcję całego układu hydraulicznego, włącznie ze zdalnie sterowaną maszynerią. Zmienna bezstopniowa regulacja przepływu aż do 9 jednostek gwarantuje precyzyjny przepływ w odpowiednie miejsce i we właściwym czasie. Z maksymalnym udźwigiem do 10 460 kg* CVT bez trudu radzi sobie z każdym zamontowanym oprzyrządowaniem.

* Steyr 6170 CVT do 6230 CVT

BEZPIECZEŃSTWO PRACY Z CIĘŻKIM OPRZYRZĄDOWANIEM


• nowoczesna hydraulika z czujnikami obciążenia
• udźwig maksymalny do 10 460 kg*
• precyzyjny sterownik zaczepu z EHR
• dynamiczna kontrola drgań przy przyspieszaniu
• programowalne funkcje hydrauliki
• opcja zaczepu przedniego dla różnych przyłączeń
• przepływ hydrauliczny aż do 170 l/min*
• łatwe i bezpieczne przyłączanie i odłączanie oprzyrządowania
• idealna regulacja w każdym terenie

* Steyr 6170 CVT do 6230 CVT

S-Tech – PRECYZJA. PRODUKTYWNOŚĆ. RENTOWNOŚĆ.


Proste rozwiązania to czysta oszczędność! Steyr S-Tech oferuje proste rozwiązania technologii rolnictwa precyzyjnego opierającej się na precyzji GPS w serii CVT. System ten gwarantuje więcej niż tylko oszczędność paliwa.

ZINTEGROWANE ROZWIĄZANIA


Precyzja • Efektywność • Niezawodność

Korzystaj z potęgi rozwiązań przy użyciu zaledwie jednego monitora. Takie funkcje jak monitoring, ustawienia pojazdu, raportowanie, mapowanie, video oraz S-Guide™ zintegrowano w jednym miejscu – w ekranie dotykowym S-Tech Pro 300 lub S0Tech Pro 700 – i stanowią one 100% środowiska operatora.

EFEKT S-GUIDE™


• optymalizacja użycia maszyny
• oiększy komfort dzięki odciążeniu kierowcy
• oszczędność materiałów do wysiewu, nawożenia i ochrony upraw
• zarządzanie zadaniami
• oszczędność paliwa i nakładów pracy
• redukcja czasu pracy w terenie
• redukcja przestojów dzięki bardziej precyzyjnej pracy w terenie
• praca nawet przy złych warunkach pogodowych
• imponujący stan Twoich pól!